Loading...

5. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ;

Αρ. 8643 13.10.63

Μια διευκρίνηση σχετικά με την Βάπτιση

Εξακολουθείτε να μην καταλαβαίνετε το πνευματικό νόημα που έχουν τα λόγια Μου. Ερμηνεύετε τα γράμματα με το μυαλό σας και γι’ αυτό δεν μπορείτε να έχετε σωστά αποτελέσματα ούτε μπορείτε να συλλάβετε τι εννοούσα όταν είπα: «Βαπτίζετε στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος».

Σαν βάπτιση καταλαβαίνετε μόνο το «βύθισμα στο νερό», μια εξωτερική κίνηση την οποία χρησιμοποίησαν οι άνθρωποι για να δηλώσουν την υπακοή τους στην εντολή της Βάπτισης. Τούτη όμως ακριβώς δεν ήταν και δεν είναι παρά μια εξωτερική πράξη που συνοδεύει αλλά δεν αγγίζει ποτέ τον ουσιαστικό πυρήνα της εντολής Μου. Διότι από μόνη της η Βάπτιση δεν επιφέρει την παραμικρή αλλαγή στον άνθρωπο, πράγμα που οφείλετε να το ομολογήσετε και εσείς. Στον άνθρωπο μια αλλαγή μπορεί να επιφέρει μόνο η αποδοχή και η αφοσίωση σ’ ό,τι πηγάζει από τον ΠΑΤΕΡΑ, τον ΥΙΟ και το ΠΝΕΥΜΑ, – σ’ ό,τι αποδεικνύει την Αγάπη του ΠΑΤΕΡΑ, την Σοφία του ΥΙΟΥ και την Δύναμη του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, και αυτή μόνο είναι η αληθινή βάπτιση. Αυτήν πρέπει να λάβει και ο καθένας για να φθάσει στον σκοπό του στη γη, δηλαδή στην τελείωση ώστε να ενωθεί αιώνια μαζί ΜΟΥ.

Ο Πατέρας, η Αγάπη, είναι μια αιώνια φωτιά, απ’ όπου πηγάζει το φως της Σοφίας, δηλαδή ο Υιός και μαζί εκφράζεται και η Δύναμη του Πνεύματος. Ο άνθρωπος, το αδύνατο πλάσμα, πρέπει να γεμίσει τόσο πολύ Αγάπη και Σοφία, που να φθάσει από μόνος του πάλι στη Δύναμη και την Ελευθερία. Πρέπει να είναι γεμάτος απ’ το Πνεύμα Μου, δηλαδή Αγάπη, Σοφία και Πνευματική Δύναμη πρέπει να τον χαρακτηρίζουν σαν θεϊκό πλάσμα που έχει επιστρέψει στην τελειότητα. Πρέπει να βυθισθεί στον ωκεανό της Αιώνιας Αγάπης Μου, να καθοδηγηθεί στην πλήρη Αλήθεια, πράγμα που πάντα συμβαίνει χάρη στη θέληση, τη Δύναμη και την υπέρμετρη Αγάπη Μου.

«Βαφτίστε τους στο όνομα του ΠΑΤΕΡΑ», σημαίνει χαρίστε τους με αγάπη το Λόγο Μου που έχει τη σοφία μέσα του, για να μπορέσει έτσι να δράσει το Πνεύμα μέσα στον άνθρωπο. Αυτό όμως προϋποθέτει την έμπρακτη αγάπη, διότι το Πνεύμα Μου είναι Αγάπη, που οδηγεί τον άνθρωπο στην Αλήθεια και τη Σοφία.

Αγάπη, Σοφία και Δύναμη – η αληθινή διαφώτιση γύρω απ’ αυτές τις τρεις ιδιότητες είναι μια «αληθινή πνευματική βάπτιση», την οποία ποτέ δεν μπορεί να υποκαταστήσει το βύθισμα στο νερό. Πρέπει να καταλάβετε εσείς οι άνθρωποι ότι δεν πρέπει να μένετε προσκολλημένοι στα εξωτερικά σχήματα. Καταλάβετε, ότι πραγματικά δεν απαιτώ καμία εξωτερικότητα από σας, αντίθετα, αξιολογώ πάντα, αυτό και μόνο που επιδιώκετε πνευματικά, σε αναζήτηση της Αλήθειας.

Και αν νομίζετε ότι σκέφθεσθε σωστά φέροντας σαν επιχείρημα για αυτό «τη βάπτιση ΜΟΥ στον Ιορδάνη από τον Ιωάννη», αναλογισθείτε ότι εκείνη την εποχή οι άνθρωποι δεν ΜΕ ήξεραν σχεδόν καθόλου. Επί πλέον, εκείνη την εποχή έδιναν μεγάλη σημασία στις «εξωτερικές πράξεις» και μόνο όποιος ήταν αρκετά προχωρημένος πνευματικά, μπορούσε να κατανοήσει το πνευματικό νόημα της βάπτισης. Συνάμα, με το να βαπτίζονται οι άνθρωποι από τον Ιωάννη, αποδείκνυαν την υπακοή τους σ’ αυτόν και κατ’ αυτόν τον τρόπο επίσης την επιθυμία τους να πλησιάσουν το Θεό και Δημιουργό τους.

Αυτό ήταν για εκείνη την εποχή σημαντική πνευματική επιτυχία και για να νομιμοποιήσω τη δράση του Προδρόμου Μου, συμμετείχα και ΕΓΩ σ’ αυτή την πράξη. Θα ήταν άσκοπο τότε να εξηγούσε κανείς στους ανθρώπους ότι τέτοιες εξωτερικές πράξεις ήταν άνευ σημασίας, διότι δεν είχαν καμία ιδέα για την καθαρή πνευματική Αλήθεια. Η βάπτιση στο νερό σίγουρα δεν τους έβλαπτε, αλλά τους ωφελούσε μόνον όταν δέχονταν τον Λόγο του Θεού, δηλαδή το Λόγο Μου, που τους κήρυττε ο Ιωάννης.

Με τον ίδιο τρόπο και τώρα, ο καθένας «βαπτίζεται» πραγματικά όταν δέχεται το Λόγο Μου, που του απευθύνει η ατέλειωτη ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ Μου, ζει σύμφωνα μ’ αυτόν και αποκτά έτσι τη σοφία που πηγάζει από την αγάπη.

Μ’ αυτόν τον τρόπο ξυπνάει και το Πνεύμα Μου μέσα στην καρδιά του που είναι από μόνο του φως και δύναμη και δρα τότε μέσα στον άνθρωπο. Όλα τούτα όμως δεν μπορεί να τα υποκαταστήσει η βάπτιση, γιατί αυτή θα μείνει πάντα ένα «σύμβολο», μία εξωτερική φόρμα, την οποία ωστόσο δεν θέλουν να εγκαταλείψουν οι άνθρωποι, διότι θέλουν όλα να τα δείχνουν προς τα έξω και δεν αρκούνται στην αξία του καθαρά «πνευματικού βιώματος».

Όμως, δεν θα πάψω να σας επαναλαμβάνω ότι όλες οι τυπικές, εξωτερικές πράξεις και συνήθειες δεν έχουν καμία αξία και ότι ποτέ δεν αξιολογώ ένα άνθρωπο απ’ ό,τι κάνει «προς τα έξω». Αντίθετα μόνο η εσωτερική στάση απέναντι σε ΕΜΕΝΑ και στο Λόγο Μου είναι καθοριστική. Διότι όταν ο άνθρωπος δέχεται και αναγνωρίζει το Λόγο Μου και συμμορφώνει τη ζωή του ανάλογα, τότε μόνο θα φθάσει στην τελείωση όσο ζει ακόμα στη γη.

Γιατί ο Λόγος Μου είναι το «Νερό της Ζωής» που αναβλύζει από τη μάνα – Πηγή, και σ’ αυτό το Νερό πρέπει να βυθισθείτε! Τότε θα αναβλύσει τούτο το Νερό και από το δικό σας σώμα – θα βιώσετε την πνευματική βάπτιση, όταν το πνεύμα μέσα σας ζωντανέψει – όταν σας διαποτίσουν η Αγάπη, η Σοφία και η Δύναμη. Κι όταν μέσα από το «Νερό της Ζωής» ξαναγίνετε τα πνευματικά όντα που είσασθαν στην αρχή, θα έχετε φθάσει στην αιώνια ζωή και δεν πρόκειται να την χάσετε ποτέ πια.

Αμήν

Μπέρτα Ντούντε

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΠΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Ο Χριστός μιλάει στο «ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ» για το Βάπτισμα: Όποιος βαπτίζεται με νερό, θέλοντας με σοβαρότητα να γίνει καλύτερος, ασφαλώς δεν διαπράττει σφάλμα, δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να πιστεύει ότι το νερό καθαρίζει την καρδιά του και δυναμώνει την ψυχή του. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνον η δική του, απόλυτα ελεύθερη βούληση. Το νερό δρα μόνο σαν ένα σύμβολο που δείχνει ότι η βούληση, ως ζωντανό νερό του πνεύματος, τώρα έχει εξαγνίσει την ψυχή από τις αμαρτίες, όπως το νερό καθαρίζει κεφάλι και σώμα από τη σκόνη και τη βρωμιά. Όποιος δέχτηκε το βάπτισμα με αυτό το αληθινό, πραγματικό του νόημα, αυτός είναι τέλεια βαπτισμένος, εάν κατά την πράξη της βάπτισης ή πριν από αυτήν ενεργοποιήθηκε η θέληση μέσα στην καρδιά του βαπτιζομένου. Α ν αυτό δεν γίνει, τότε η απλή βάπτιση με νερό δεν έχει την παραμικρή αξία, δεν αποτελεί ευλογία της ύλης, πόσο μάλλον κάποια τελείωση.

Παρόμοια, το βάπτισμα με νερό ανήλικων παιδιών δεν έχει καμία άλλη αξία, πέρα από το ότι είναι ένα εξωτερικό σημάδι ότι αυτά έγιναν δεκτά σε μια καλύτερη κοινότητα και έλαβαν κάποιο όνομα, που όμως δεν έχει την παραμικρή αξία για τη ζωή της ψυχής, παρά μόνο μία εξωτερική χρησιμότητα. Για το λόγο αυτό, θα μπορούσε κανείς να δώσει στο παιδί ένα όνομα χωρίς περιτομή ή τη βάπτιση του Ιωάννη, για Μένα είναι εντελώς το ίδιο. Γιατί κανένα όνομα δεν αγιάζει την ψυχή ενός ανθρώπου, παρά μόνον η ελεύθερη, καλή του θέληση να ενεργεί σε όλη του ζωή ορθά. Οποιοδήποτε όνομα μπορεί να αγιασθεί με τη θέληση και την πράξη, δεν ισχύει όμως και το αντίθετο.

Όταν βάπτιζε ο Ιωάννης, έφερναν παιδιά τόσο σ’ αυτόν, όσο και στους μαθητές του. Εκείνος τα βάπτιζε, αν παρουσιάζονταν για τα παιδιά αυτά ευσυνείδητοι εκπρόσωποι που ορκίζονταν να φροντίζουν με ζήλο για την πνευματική αγωγή τους. Βέβαια, στην περίπτωση αυτή μπορεί να βαπτιστεί επίσης ένα παιδί με σκοπό τον αγιασμό του. Όμως, το βάπτισμα αγιάζει τη ν ψυχή και το σώμα του παιδιού μόνο μέχρι αυτό να φθάσει στην αληθινή γνώση του Θεού και του εαυτού του και στη χρήση της ελεύθερής του βούλησης. Μέχρι τότε, ο κηδεμόνας πρέπει να φροντίζει με τη μεγαλύτερη ευσυνειδησία να έχει το παιδί όλα όσα χρειάζονται για να πετύχει την αληθινή αγιοσύνη, διαφορετικά η ψυχή του εκπρόσωπου φέρει ακέραια την ευθύνη.

Γι’ αυτό, είναι καλύτερο να μη γίνεται το βάπτισμα με νερό, πριν ο άνθρωπος αποκτήσει την ικανότητα να πληροί όλους τους όρους για τον αγιασμό της ψυχής του και του σώματός του μέσα από τη δική του γνώση και τον ελεύθερο αυτοπροσδιορισμό του. Άλλωστε, το βάπτισμα με νερό δεν είναι καθόλου απαραίτητο για τον αγιασμό ψυχής και σώματος. Το μόνο αναγκαίο είναι η γνώση και η δράση που απορρέει από την ορθή γνώση της αλήθειας του Θεού.

Το αληθινό βάπτισμα, το μόνο έγκυρο για Μένα, είναι το βάπτισμα με την αγάπη για Μένα και για τον πλησίον, καθώς και με το ζωντανό ζήλο της βούλησης και το άγιο πνεύμα της αιώνιας θείας αλήθειας. Αυτά τα τρία αποτελούν για τον καθένα μία απόδειξη που έχει κύρος στον ουρανό».

«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ»

2017-06-12T20:11:54+00:00